Reviews

4,3
4,3 van 5 sterren (op basis van 105 reviews)
Uitstekend33%
Heel goed65%
Gemiddeld1%
Slecht1%
Verschrikkelijk0%

Erg tevreden

2 oktober 2025

Wat jammer dat jullie gaan stoppen, want als vaste klant waren wij altijd erg tevreden over de vriendelijke en service gerichte communicatie. Wij zijn weer heel blij met onze laatste aankoop.

Ilona

Slechte reparatieservice

19 september 2025

Ik had beloofd een review te schrijven over de geleverde service bij een reparatie…en ik had al gezegd dat dit geen geweldige review zou worden…dus bij deze:

Ons waterbed, dat we een aantal jaar geleden bij Nightline gekocht hebben, was stuk gegaan: een klein scheurtje van 3-4mm aan de rand van de waterzak. In plaats van dit zelf te repareren vond ik dat we dit professioneel moesten laten doen door het bedrijf waar we het bed gekocht hadden. Deze zijn ook vrij snel thuis gekomen en hebben het lek gedicht…met een dot lijm. Deze dot lijm liet helaas na 2 dagen alweer los. Contact opgenomen daar wij hier natuurlijk niet tevreden of waren. Het antwoord was nog minder bevredigend helaas: een reparatie is altijd maar van korte duur, maar dit is wel erg kort, dus ze wilden het nog een keer komen repareren. Volgens hun hadden ze ons ook gezegd dat de reparatie van korte duur zou zijn, maar volgens ons waren ze dit vergeten te vermelden want voor dat geld had ik heel veel reparatie sets kunnen kopen! Het liefst hadden wij meteen ons geld (75,-) terug gekregen, maar officieel moeten ze de kans krijgen om het nogmaals te proberen. Het bed werd weer op dezelfde manier gerepareerd alleen dit keer met een grotere dot lijm, wat deze keer 1 week geholpen heeft…daarna liet de lijm weer los.

Voor 14,- een reparatie setje gekocht die er nu al weken voor zorgt dat het lek afgedicht (dus gerepareerd) is.

Nightline weigert om ons de 75,- terug te betalen die zij onterecht van ons gekregen hebben voor het niet repareren van het lek. Zij geven aan dat ze twee keer service geleverd hebben (??) en dat het jammer is dat dit tot het gewenste resultaat geleid heeft…maar ze gaan zeker geen geld terug geven. Wij zijn de enige waar deze reparatie niet geholpen heeft, op al die duizenden klanten die ze al geholpen hebben. Ik heb mijn twijfels hierover natuurlijk…

Helaas wil mijn rechtsbijstand alleen de 75,- betalen en er geen zaak van maken…omdat dat natuurlijk duurder wordt dan het oorspronkelijke bedrag. Hierdoor kan ik het jammer genoeg niet juridisch hard maken dat ze mijn geld terug moeten geven… Nightline kan hier dus gewoon lekker mee door gaan: slechte service geven en teveel geld vragen…

Davy

Uitstekend

21 november 2024

Hele goede service en meedenken over de oplossing, daar ons waterbed het ‘plotseling’ begaf. Goed advies gekregen over wat nu aan te schaffen, zeker daar mijn man rugpatiënt is. Absoluut het adres om een nieuw bed te kopen. Ook de levering en installatie was top.

Frans en Gertie

Super👍👍

19 november 2024

Super, goede informatie, de service is helemaal super. Ons bed was niet meteen leverbaar kregen een leen bed om de tijd te overbruggen. Zeer deskundig, vriendelijk, en alle opties zijn mogelijk van matras, topper en kussens. Zal de zaak zeker bij iedereen aanbevelen.

Gino en Silvia

Goede service en deskundig advies!

19 november 2024

Goede service, deskundig advies, een goede prijs en snelle levering. Voor een kwalitatief goed bed een absolute aanrader!

Tim Grasmeijer